دسته‌بندی نشده

سئو محلی چیست ؟ روش های بهبود Local seo

سئو محلی (لوکال سئو) چیست ؟

لوکال سئو یا سئو محلی، مفهومی است که بر اساس تاریخچه‌ی سرچ کاربران و موقعیت جغرافیایی آنها، نتایج را برای کاربران رتبه بندی می کند. در local seo (سئو محلی) با استفاده از رعایت چند نکته، می توان موقعیت جغرافیایی کسب و کارتان را مشخص کنید.

به تازگی آمار و اطلاعاتی از سمت گوگل انتشار داده شده که یک سوم از ترافیک وبسایت ها از جستجوی محلی (local seo) بوجود می آید؛ بنابراین اگر کسب و کار شما به صورت حضوری است و به نیاز مخاطبانتان، تسلط دارید باید به سئو محلی، دقت ویژه‌ای داشته باشید چرا که تاثیر بسزایی در فروش یا ارائه خدمات دارد.

روش هایی که باعث بهبود local seo (سئو محلی) می شود:

روش هایی که باعث بهبود local seo (سئو محلی) می شود:

اگر در حوزه‌ی کاری خودتان معتبر باشید و از سایت‎های دیگر، لینک‌هایی مرتبط با حوزه‌ی کاری خودتان دریافت کنید، برای سئو محلی سایتتان، بسیار خوب است.
حتما وبسایتتان را در گوگل مپ، ثبت کنید؛ چون سایتی که در گوگل مپ، ثبت نشده باشد، نمی‌تواند در جستجوی محلی (local seo) جایگاهی را کسب کند.
تولید محتوای سایتتان را به خوبی انجام دهید تا سایت‌های دیگر، مقاله‌های سایت شما را در وبسایتشان قرار دهند. در صورت مشاهده‌ی اینجور موارد، حتما از مدیران وبسایت بخواهید تا لینک منبع را نیز منتشر کنند.
در قسمت فوتر (footer) سایت، آدرس دفتر، فروشگاه یا شرکت خودتان را به صورت متنی قرار دهید. همچنین اگر برای آدرس شرکت، از نقشه‌ی گوگل استفاده کردید لازم است که حتما آدرس شما به صورت متنی هم نوشته شده باشد.
فعالیت در شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک و غیره برای گوگل اهمیت زیادی دارد و روی سئوی کلی سایت تاثیر زیادی می‌گذارد و همچنین برای سئو محلی (local seo) هم کاربرد دارد.
به غیر از داشتن صفحه‎ی تماس با ما، با نوشتن آدرس، نقشه گوگل، شماره تلفن و راه‎های ارتباطی کسب و کار خودتان، رتبه‌ی سئو محلی خودتان را ارتقا دهید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن