آموزش سئو محتوا

بازاریابی محتوا چیست ؟ ۵ دلیل پولسازی Content marketing

 

بهترین تعریفی که میتونستم در مورد بازاریابی محتوا داشته باشم رو در این ویدئو توضیح دادم و علاوه بر اون دلایل اینکه چرا محتوا و بازاریابی اون انقدر پولساز بررسی کردم و اصلی ترین دلیل اینکه من با تمام وجود دارم این مدت روی بازاریابی محتوا زمان میذارم دقیق همین موارد هستند.

 

متن ویدئو بازاریابی محتوا چیست ؟

تو این ویدئو می­خوایم درمورد ۵ دلیلی که چرا بازاریابی محتوا پول­سازه و اصلاً بازاریابی محتوا چیه حرف بزنیم به تولید محتوای هدفمند و توزیع مناسب اون برای جذب و حفظ مخاطبان بازار هدف مارو بهش می­گیم بازاریابی محتوا ولی بریم سراغ اینکه چرا و چطوری بازاریابی محتوا پول­سازه، مورد اول بازاریابی محتوا به شما کمک می­کنه که تسلط و تخصص خودت رو به رایگان به نمایش بزاری یعنی نشون بدی نسبت به این خدماتی که می­خوای ارائه کنی چه تخصصی داری و به این محصولی که می­خوای بفروشی چه تسلطی داری.

مورد دوم همه­ ی ما می­دونیم که اولین ارتباط خیلی ارتباط مهم و مؤثریه و می­خوام بهت بگم که اولین ارتباط افراد تو فضای آنلاین با بیزینس شما به کمک محتوا اتفاق می­افته، در نتیجه ما باید اولین ارتباط خودمون رو با مخاطبان هدف خودمون به درستی و صحیح اجرا کنیم که نتایج خوبی رو داشته باشیم.

مورد سوم در صورتی که محتوایی که آماده کرده باشیم یک نیازی رو از مخاطب ما برطرف کرده باشه، بوجود می­آره، اونم احساس وفاداری مخاطبمون نسبت به ماست. به خاطر اینه که ما یک نیازی از اون برطرف کردیم و این کمک می­کنه که اون شخص مارو به افراد خیلی زیادی معرفی کنه که خیلی ارزشمنده.

مورد چهارم که من خیلی بهش علاقه دارم و به نظر من تفاوت فضای آفلاین و فضای آنلاین دقیقاً توی همین مورد هست در دسترس بودن محتوای ما بدون محدودیت زمانی و مکانی برای تعداد نامحدودی از افراد هست یعنی در هر لحظه از هر شهری در هر ساعتی که بخوان محتوای مارو ببینند بدون محدودیتی که چه تعداد آدم می­تونه تو اون لحظه نگاه کنه محتوا­ها در دسترس هستند و افراد می­تونن اونارو توی سایت ما و شبکه­های اجتماعی ما ببینند و با بیزینس ما و محصولات ما آشنا بشن.

مورد پنجم هم برمی­گرده به اینکه ما می­تونیم به کمک تولید محتوا و بازاریابی محتوا احساس نیاز اون مخاطب رو نسبت به محصول خودمون ایجاد کنیم. ببینید خیلی وقتا مخاطبای ما یکسری نیاز دارن و به دنبال رفع اون نیاز­ها هستند و حتی یه وقتایی هم پیش می­آد که مخاطب­ها یک سری نیاز­ها رو فراموش کردن بگونه­ای، ما هم می­تونیم به کمک این محتوایی که داریم آماده می­کنیم احساس نیاز درون مخاطبمون و بازار هدفمون ایجاد کنیم که باعث بشه محصولمون رو به تعداد خیلی بیشتری آدم بفروشیم.

یه موضوعی رو روشن کنم اینکه می­گم احساس نیاز ایجاد کنیم، برای افرادی که اون محصول ما رو می­خوان و یه جورایی بهش نیاز دارن، اینکه به همه آدم­ها یسری محصول بخوایم بفروشیم به نظر من بازاریابی نیست یچیزی شبیه کلاهبرداری می­مونه اگر اون فرد به اون محصول نیاز نداشته باشه ولی اگر نیاز داشته باشه ولی نمی­دونه ما می­تونیم به کمک محتوا یادآوری کنیم و بهش بگیم این محتوا این نیاز­ها رو برطرف می­کنه و درصورتی اون نیاز­ها رو داشته باشه می­تونه محصول مارو بخره اگر درمورد این مواردی که گفتم سؤالی داشتی می­تونی پایین همین بخش واسم بنویسی.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن