آموزش سئو داخلی Onpageآموزش سئو محتوا

نمونه کلمات کلیدی (فایل اکسل استراتژی keywords)

 

متن ویدئو نمونه کلمات کلیدی

خب می­ریم سر مبحث جمع­ بندی استراتژی محتوامون، جمع­بندی استراتژی سئو و خوشه محتوا رو کامل مشخص کنیم.

پیشنهاد من اینه که یه فایل اکسل تهیه کنید و توی این فایل اکسل کلمات کلیدی و خوشه­های محتوا رو راحت مشخص کنید این یکی از وبسایت یکی از دانشجو­ها هست که حالا تو حوضه آموزش آشپزی داشتن فعالیت می­کردن و آره تجربه خیلی خوبی هم بود با بررسی­هایی که انجام دادیم متوجه شدیم که اگر روی طرز تهیه کیک کار کنند خیلی بهتره چون می­خواستن حالا کل مباحث آشپزی رو فعالیت کنند حالا غذاهای ایرانی و دسر­ها و از این سری مسائل ولی با توی Google trend بررسی کردیم دیدیم طرز تهیه کیک خیلی داره بیشتر سرچ می­شه بهتره که روی طرز تهیه کیک کار کنیم خب بعد از اینکه طرز تهیه کیک رو مشخص کردیم توی پیشنهادات گوگل توی keywordshitter به این موارد برخورد می­کیند که حالا طرز تهیه کیک ساده داریم کیک کاکائویی و کیک تولد یه موضوع دیگه هم بهتون بگم توی این بخش تخصص افراد توی اون حوضه کاری خیلی به کارتون میاد حالا شاید تو نتایج گوگل درمورد طرز تهیه مثلاً کیک ساده حرفی زده نمی­شد یا شاید یک کیک دیگه هست که زیاد سرچ می­شه ولی افرادی که توی اون حوضه فعالیت دارند می­دونند همچین موضوعی ترند هست.
حتما بخون آموزش Performance در سرچ کنسول گوگل

پس اگر خودتون مدیر پروژه هستید خب وبسایت شخصی هست که طبیعتاً یکسری موارد یکسری ایده­ها به ذهن خودتون می­آد که توی استراتژی خوشه محتواتون پیاده سازی می­کنید و اگر هم دارین پروژه رو برای کسی انجام می­دین خیلی بهتره یه جلسه باهاش بزارین حالا تلفنی باشه یا هر چیزی، صحبت کنید و بپرسید که چه مواردی رو مثلاً کاربرها زیاد ازتون سوال می­پرسن که به خوشه­های محتوا­تون اضافه کنید و برای سطون c به راحتی اگر این کلمات رو داشته باشید می­تونید توی نتایج گوگل سرچ کنید، از پیشنهادات گوگل و همچنین از keywordshitter استفاده کنید و تمامی این فایل اکسل رو تهیه کنید حالا شاید خوشه محتوایی شما مثلاً ۷ تا ۸ تا خوشه و محتوا رو داشته باشین.

شاید مثلاً ستون a که حالا فقط الآن طرز تهیه کیک هست برای شما اصلاً ۳ تا ۴ تا پروژه سنگین باشه، ولی یکی از پروژه­های من تو حوضه مثلاً مدلینگ هست خب یه خوشه محتوا داریم در مورد مانتو، یکی برای شلوار هست، یکی مثلاً برای ترند­های ۲۰۱۹ هست و اونجا خب خوشه محتوا طبیعتاً خیلی بزرگ­تره هرچی پروژه­هاتون رو بخواین سنگین­تر کار کنید طبیعتاً خوشه­هاتون هم به همون اندازه بزرگتر پس حواستون باشه که این کارو انجام بدین و حالا بعد از اینکه این لیست محتوا رو مشخص کردین توی فایل اکسل برین به کمک ابزار Mozbar و بررسی­های سئو مشخص کنید که رقابت توی کدوم یکی از اون خوشه­ها کمتر هست و بررسی کنید این موارد رو چون خیلی به کارتون می­آد اگر از یک خوشه­ای شروع کنید که رقابت کمتره خیلی سریع­تر تو نتایج گوگل می­آید بالا و برای خوشه محتوا بعدیتون خیلی راحت­تر هستید.
حتما بخون بهترین افزونه سئو برای وردپرس(پلاگین های ۱۰۰%کاربردی)

به همین ترتیب خوشه­ها رو مشخص کنید بهتره از کدوم خوشه شروع کنید و مرحله بعد دوباره مشخص کنید که از کدوم محتوا شروع کنید و مثلاً ستون سوم رو هم به همین ترتیب رقابت رو مشخص کنید کاری که من انجام می­دم مثلاً حالا اگه فایل رو بازکنم من مثلاً مشخص می­کنم با یک ستاره به معنای اینه که مثلاً رقابت توش خیلی کمه و اگه مثلاً سه ستاره باشه یعنی رقابتش خیلی زیاده حالا حالا­ها شروع نکنه من یه همچین کارایی تو پروژم انجام می­دم واسه اینکه مشخص کنم رقابت به چه صورت هست.

اینم از حالا مبحث فایل اکسلی که بهتون گفته بودم و استراتژی رو مشخص کردن واسه محتواهاتون و بازهم اگر سؤالی بود حتماً حتماً توی صفحه همون دوره سئو توی سایت جذب مارکتینگ سؤالتون رو مطرح کنید که من اونجا بخونم و براش حالا یه ویدئو درست کنم یا جوابتونو بدم. فقط موضوعی که هست حتماً توی صفحه محصول بپرسید چون پی وی من می­پرسید من خیلی وقتا فراموش می­کنم و یادم می­ره که جوابتونو بدم خیلی ممنون می­شم اونجا بپرسید.

تو مرحله نهایی هم ویدئو آخری چک لیست هست حالا چک لیست رو بررسی می­کنیم چه کارهایی باید انجام بدیم و دیگه تقریباً تعیین کلمات کلیدی جمع­بندی بشه.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن